Най - доброто място за ценители на трюфели, диворастящи гъби и хайвер от есетра в България

Често Задавани Въпроси | intergourmandise.bg

Често Задавани Въпроси

Как мога да поръчам продукти от гурме онлайн магазин InterGourmandise?

Поръчката на продукти става след като си изберете продукт и го добавите в потребителската кошница, след което е нужно само да завършите Вашата поръчка, следвайки стъпките на сайта. Веднага след като бъде завършвана поръчката Ви, ще получите емайл с потвърждение за направената покупка на зададения от Вас email адрес.

За колко време ще получа поръчката?

Поръчката ще Ви бъде доставена в рамките на 24 часа с куриер на фирма РАПИДО, в рамките на работната седмица.

Как мога да съм сигурен, че стоката ще пристигне в добро състояние ?

Ние ползваме стериопорни кутии и охладители като и спазваме всички специфични изисквания и приетите норми в доставката на хранителни продукти.

Нужно ли е да направя регистрация на този сайт за да мога да пазарувам от него?

Не е нужно задължително да правите регистрация, за да пазарувате от нас. Нуждаем се само от Вашите данни (Име, Адрес, Телефон), които са ни нужни, за да бъде осъществена доставката.

Какви методи на разплащане приемате?

Работим с наложен платеж на фирма РАПИДО, плащането се извършва при получаване на пратката от куриера на фирма РАПИДО.

 

Колко ще струва доставката на моята поръчка?

В зависимост от количеството на Вашата поръчка се изчислява и навлото по доставкта на поръчката Ви, минималната цена за доставка на един артикул е 5.00 лв. на територията на Република България.

Kaк се извършва доставката на моята поръчка?

Доставката се извършва от фирма Рапидо. Повече за фирмата може да прочетете на www.rapido.bg. Веднага след подготовката на Вашата пратка, Вие ще получите е-mail с номер, с който може да проследявате къде се намира тя.

Какво ще стане с данните, които въведа при регистрация или при поръчка направена от мен на този сайт?

Всички данни на нашите клиенти се пазят стриктно от IT екипа на InterGourmandise.bg с криптирана връзка, като гарантираме, че те няма да преминат в трети страни.

Мога ли да върна закупен продукт от InterGourmandise.bg?

Ако не сте доволни от продукта или поради някаква причина искате да се откажете от покупката, Вие имате право да го върнете в рамките на 1 работeн ден, като преди това се свържете с нас на email info@intergourmandise.bg

Всички разходи по обратното връщане на продукта или замяната му са за сметка на купувача!

Имате ли магазини където мога да видя и опитам продуктите Ви, които съм си харесал?

За съжаление в момента ние от InterGourmandise.bg  нямаме магазин, където може да видите или опитате нашите продукти.Ако Вие сте магазин, магазина мрежа, дистрибутор или агент моля свържете се с нас

 

100% гаранция от Intergourmandise

Когато избирате продуктите на онлайн гурме магазин INTERGOURMANDISE, ще имате абсолютното спокойствие, че получавате най-доброто от даровете на природата.
Ние гарантираме и се стараем постоянно, това което купувате от нас да е винаги перфектно и качествено. Нашите продукти са наистина най-доброто което можете да намерите.

прочетете повече